Информация за всички гости: COVID-19

Уважаеми гости, 

Следим отблизо новините  за коронавируса в България и Световната Здравна Организация за случаите на коронавирус (COVID-19), както и техните указания и тези от здравните служби на местно ниво.

Животът и здравето на нашите гости и служители са приоритет за нас.

Каква е нашата политика за хигиенни предпазни мерки?

Ние държим изключително на стандартите за хигиена и чистота и предприемаме допълнителни стъпки, за да осигурим безопасността на нашите гости и персонал. Всеки ден правим максималното, така че нашият хотел да отговаря на актуалните изисквания за хигиена и чистота. Нашита политика и процедури за опазване на здравето и безопасността на хората включват мерки за превенция  и обхващат всичко: от указанията за миенето на ръцете и използването на препаратите за почистване и дезинфекция до процедурите за почистване на стаите за гости и общите части. Специфичните мерки, които Гранд хотел Свети Влас приема в тази връзка, включват:

Здраве, безопасност и информираност за нашите служители: Здравето, безопасността и информираността на нашия персонал са основни в борбата за ефективност на програмата за чистота.

– Хигиена на ръцете: Правилното и често миене на ръцете е жизнено важно в борбата с разпространението на вирусите. При нашите ежедневни оперативки на служителите многократно се напомня, че чистотата започва от простите жестове. Важно е за тяхното здраве и това на нашите гости.

– Непрекъснато обучение: В допълнение към обучението на персонала  нашият персонал минава и през  обучение за борба с разпространението на COVID-19.

Почистващи препарати : Нашият хотел използва почистващи продукти и препарати, които са ефективни срещу вируси.

– Хотелски стаи: В  хотела се извършва почистване и дезинфекция на стаите след напускането на гостите и преди пристигането на следващите, като се обръща особено внимание на най-често докосваните места и предмети.

– Общи зони: Хотела  увеличава честотата на почистване и дезинфекция в общите пространства, като особено внимание са обръща на плотовете на рецепция, асансьори и бутони в тях, дръжки на врати, общи тоалетни и дори ключовете на вратите.

–  Сервизни обслужващи помещения: в помещенията, където хотелският персонал работи  хотела увеличава честотата на почистване и се фокусира вниманието на най-често докосваните места.

Допълнителни мерки, отнасящи се до персонала

  • Работните смени започват с преглед на здравословното състояние на всички служители, включващ и измерване на телесната температура, както и за наличие на грипоподобни симптоми
  • Спазване на безопасни разстояния.
  • Всички служители са длъжни да носят защитни ръкавици, маски и/или предпазни шлемове

Мерки, отнасящи се до гостите на хотела

  • Измерване на телесната температура на гостите при пристигане.
  • Носене на маски в закритите части на комплекса /коридори, асансьори/.
  • Препоръчва се носенето на ръкавици.
  • Не се разрешава ползването на Фитнес центъра и Спа зоната.
  • Препоръчва се при уреждане на хотелската сметка използване на безконтактни карти.
  • Ограничава се настаняване на гости от определени страни, а на чуждестранните туристи се изисква информация от кой гранично пропусквателен пункт са влезли в страната, както и дали е спазен срока за задължителната карантира при влизане в страната

Допълнителни мерки предприети относно хотелската стая

  • Артикулите в стаите са намалени до първа необходимост /шампоан, сапун/ и дезинфектант за ръце
  • Извадени са от стаите артикули, които не са от първа необходимост, като електрическа кана, рекламни материали, торби за пране.
  • Извършва се пълна дезинфекция на хотелската стая, както и на цялото оборудване в нея, след всеки гост, както и ежедневно се дезинфекцират всички повърхности при извършване на частично почистване на стаята
  • В случай че клиента иска да ограничи достъпа до стаята в която е настанен, същият е длъжен да информира рецепция, за да бъдат направени допълнителни инструкции към съответните домакинства

Допълнителни мерки предприети относно изхранването на гостите

  • Преди започване на работа, както и периодично по време на работния процес, всички повърхности се почистват с дезинфектиращи препарати, съобразно областта на приложение и подходящи за третиране на контактни с храни повърхности, одобрени от Министерството на здравеопазването.
  • Всички прибори и посуда се измиват машинно при температура 90 градуса. Масите, на които се сервира храна се почистват и дезинфектират след всеки клиент.
  • Всички служители носят ръкавици, които се сменят периодично, като преди това задължително ръцете се измиват с гореща вода и сапун и се дезифенктират с антибактериален препарат, който се подава от диспенсер. Облеклата на всички служители, и в кухнята, и в ресторанта се изпират и гладят задължително след всяка работна смяна.
  • За безопасността на клиентите е осигурен и диспенсър с дезифектиращ гел на входа на ресторанта, както и кърпички на масите.
  • Общите помещения и тоалетните се почистват и дезинфектират на всеки кръгъл час, което се регистрира в чек лист.

Други допълнителни мерки в комплекса

  • За по-голяма сигурност на гостите, в общите части на комплекса  са разположени диспенсъри с дезифектант
  • Всички ключ карти и гривните за асансьорите се дезинфектират след всеки клиент.
  • Всички повърхности във общите части се дезинфектират постоянно по график
  • Ограничава се капацитета в басейните и безопасни разстояния между шезлонгите.

Очаквайте скоро!

Grand Hotel Therme

Grand Hotel Bansko

Grand Hotel Sveti Vlas

За организиране на събития

Контакти с Grand Hotel Resorts by Pulse

Обръщаме огромно внимание, за да подобряваме вашето гостуване и да отговорим на вашите въпроси и коментари. Оставете ни контактна информация и ние ще ви отговорим.