Информация за всички гости: COVID-19

Уважаеми гости, 

Следим отблизо новините  за коронавируса в България и Световната Здравна Организация за случаите на коронавирус (COVID-19), както и техните указания и тези от здравните служби на местно ниво.

Животът и здравето на нашите гости и служители са приоритет за нас.

Каква е нашата политика за хигиенни предпазни мерки?

Ние държим изключително на стандартите за хигиена и чистота и предприемаме допълнителни стъпки, за да осигурим безопасността на нашите гости и персонал. Всеки ден правим максималното, така че нашият хотел да отговаря на актуалните изисквания за хигиена и чистота. Нашита политика и процедури за опазване на здравето и безопасността на хората включват мерки за превенция  и обхващат всичко: от указанията за миенето на ръцете и използването на препаратите за почистване и дезинфекция до процедурите за почистване на стаите за гости и общите части. Специфичните мерки, които Гранд хотел Свети Влас приема в тази връзка, включват:

Здраве, безопасност и информираност за нашите служители: Здравето, безопасността и информираността на нашия персонал са основни в борбата за ефективност на програмата за чистота.

– Хигиена на ръцете: Правилното и често миене на ръцете е жизнено важно в борбата с разпространението на вирусите. При нашите ежедневни оперативки на служителите многократно се напомня, че чистотата започва от простите жестове. Важно е за тяхното здраве и това на нашите гости.

– Непрекъснато обучение: В допълнение към обучението на персонала  нашият персонал минава и през  обучение за борба с разпространението на COVID-19.

Почистващи препарати : Нашият хотел използва почистващи продукти и препарати, които са ефективни срещу вируси.

– Хотелски стаи: В  хотела се извършва почистване и дезинфекция на стаите след напускането на гостите и преди пристигането на следващите, като се обръща особено внимание на най-често докосваните места и предмети.

– Общи зони: Хотела  увеличава честотата на почистване и дезинфекция в общите пространства, като особено внимание са обръща на плотовете на рецепция, асансьори и бутони в тях, дръжки на врати, общи тоалетни и дори ключовете на вратите.

–  Сервизни обслужващи помещения: в помещенията, където хотелският персонал работи  хотела увеличава честотата на почистване и се фокусира вниманието на най-често докосваните места.

Допълнителни мерки, отнасящи се до персонала

  • Работните смени започват с преглед на здравословното състояние на всички служители, включващ и измерване на телесната температура, както и за наличие на грипоподобни симптоми
  • Спазване на безопасни разстояния.
  • Всички служители са длъжни да носят защитни ръкавици, маски и/или предпазни шлемове

Мерки, отнасящи се до гостите на хотела

  • Измерване на телесната температура на гостите при пристигане.
  • Носене на маски в закритите части на комплекса /коридори, асансьори/.
  • Препоръчва се носенето на ръкавици.
  • Не се разрешава ползването на Фитнес центъра и Спа зоната.
  • Препоръчва се при уреждане на хотелската сметка използване на безконтактни карти.
  • Ограничава се настаняване на гости от определени страни, а на чуждестранните туристи се изисква информация от кой гранично пропусквателен пункт са влезли в страната, както и дали е спазен срока за задължителната карантира при влизане в страната

Допълнителни мерки предприети относно хотелската стая

  • Артикулите в стаите са намалени до първа необходимост /шампоан, сапун/ и дезинфектант за ръце
  • Извадени са от стаите артикули, които не са от първа необходимост, като електрическа кана, рекламни материали, торби за пране.
  • Извършва се пълна дезинфекция на хотелската стая, както и на цялото оборудване в нея, след всеки гост, както и ежедневно се дезинфекцират всички повърхности при извършване на частично почистване на стаята
  • В случай че клиента иска да ограничи достъпа до стаята в която е настанен, същият е длъжен да информира рецепция, за да бъдат направени допълнителни инструкции към съответните домакинства

Допълнителни мерки предприети относно изхранването на гостите

  • Преди започване на работа, както и периодично по време на работния процес, всички повърхности се почистват с дезинфектиращи препарати, съобразно областта на приложение и подходящи за третиране на контактни с храни повърхности, одобрени от Министерството на здравеопазването.
  • Всички прибори и посуда се измиват машинно при температура 90 градуса. Масите, на които се сервира храна се почистват и дезинфектират след всеки клиент.
  • Всички служители носят ръкавици, които се сменят периодично, като преди това задължително ръцете се измиват с гореща вода и сапун и се дезифенктират с антибактериален препарат, който се подава от диспенсер. Облеклата на всички служители, и в кухнята, и в ресторанта се изпират и гладят задължително след всяка работна смяна.
  • За безопасността на клиентите е осигурен и диспенсър с дезифектиращ гел на входа на ресторанта, както и кърпички на масите.
  • Общите помещения и тоалетните се почистват и дезинфектират на всеки кръгъл час, което се регистрира в чек лист.

Други допълнителни мерки в комплекса

  • За по-голяма сигурност на гостите, в общите части на комплекса  са разположени диспенсъри с дезифектант
  • Всички ключ карти и гривните за асансьорите се дезинфектират след всеки клиент.
  • Всички повърхности във общите части се дезинфектират постоянно по график
  • Ограничава се капацитета в басейните и безопасни разстояния между шезлонгите.

Grand Hotel Therme

Grand Hotel Bansko

Grand Hotel Sveti Vlas

To organize events

Contacts with Grand Hotel Resorts by Pulse

We take great care to improve your stay and respond to your questions and comments. Leave us contact information and we will get back to you.